środa, 16 października 2013

SAKO sobie uszyłam :)








5 komentarzy:

  1. no pięknie! ;D a wkład kupiłaś czy kombinowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! jestem pełna podziwu! podzielisz się wykrojem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykrój można kupić na stronie Burdy: http://www.burda.pl/sklep/siedzisko-8373.html .
    Sama zamówiłam swój i nie mogę się doczekać aż wezmę się do szycia. :)
    Powiedz mi tylko, jakiego materiału użyłaś? Burda sugeruje "eko" skórę, której fanką nie jestem, więc zastanawiam się nad jakąś alternatywą. A z tego co widzę, to i Ty szyłaś z innego materiału.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zastanawiałam z jakiego materiału uszyć to sako, ale kiedyś całkiem przypadkiem wpadł mi w ręce jeden materiał i stwierdziłam, że to jest to. Nie wiem dokładnie jak się on nazywa, na pewno jest nieprzemakalny i dosyć sztywny, ale ogólnie fajny w dotyku i można łatwo wyczyścić :)
    Ja się w niedalekiej przyszłości planują skusić na jakieś sako albo mniejszą pufę z eko skóry :)

    OdpowiedzUsuń